Generous cake

چهار تولد اما پنج کیک؟!

تولد امیر برای اولین بار توسط تیم جنرس با دو ماکت، گرفته شد.

ماکت های جنرس صفر تا صد،از خلاقیت ادمین‌ها سرچشمه می‌گیرند.

اولین ماکتی که توسط تیم جنرس طراحی و توسط هنرمند عزیزمون اجرا و کار شد. در تاریخ یک مردادماه هزار و چهارصد و یک بر روی استیج رفت. بعد از اون تولد امیر متاسفانه برگزار نشد و سال بعد یعنی بیست و پنج تیرماه هزار و چهارصد و دو، دومین ماکت جنرس بر روی استیج رفت. در ادامه هم نوزده آذر و چهاردی همان سال، دو ماکت برای امیرجان طراحی و اجرا شد.

در انتها هم امسال برای رهام عزیزمون ماکتی متناسب با علایقش اجرا و خوش بختانه مثل هرسال به ثمر رسید.

پشت پرده ماکت ها؟!

یک-مرداد-نماد

این ماکت، طراحی شده توسط ادمین هاست، ایده ی بدنه از آسمان شبِ تولد رهام در سال 1991 بود. ایده برای اولین بار اجرایی شد. سوای بدنه‌ی ماکت، کره‌ی بین آن ترکیبی از ماه و خورشید و برگرفته از ایموجیِ 🌗 بود که نماد ترکیب رهام و امیر هست.

می‌رسیم به ماکت بیست و پنج تیرماه سال هزار و چهارصد و دو، رنگ ماکت آبی سلطنتی و نقره‌ای بود. مجسمه تاپ ماکت که توسط هنرمندمون ساخته شده بود.، ترکیبی از دست های رهام و امیر و لوگو رهام بود. اما متاسفانه قبل از اینکه به استیج برسه دچار اسیب شد.

بیست-و-پنج-تیر
ایران کنسرت

و اما اولین ماکت تولد امیر، ساخته شده با نهایت احساس و فلسفه! محوریت آن داستان زیبای شازده کوچولو و گل سرخش بود:) ماکت به رنگ قرمز و مجسمه امیر تاپ ماکت نشسته بود. مجسمه ای که از روی یکی از عکس های امیر در کنسرت تبریز ساخته شد.

همونطور که گفتیم، سه تولد اما چهار ماکت، بله ما تولد امیر دو ماکت داشتیم! دو ماکتی که به فاصله ده روز ساخته شد. ماکت دوم خاص بود، دوست داشتنی بود، هرکسی یک برداشت داشت مثل: درخت، تیکه پنیر، ساختمون و .. اما دلیل اصلی ما این بود که چون چهار دی نزدیک کریسمس بود، همه چیز رو مشابه درخت کریسمس با تاپ یین و یانگ طراحی کرده بودیم.

نماد-4دی
photo_2024-08-27_17-54-20
با سپاس فراوان از
هنرمند عزیز و دوست داشتنی‌مون، درناجان

و اما ممنونیم از هنرمندی که هر سال زحمت ماکت‌های ما به دوششون هست و با بهترین کیفیت و بهترین سرعت عمل زیباترین نتیجه رو بهمون هدیه میدن. خانم درنای عزیز و دوست داشتنی، ممنونیم که از ایده‌های ما، آثار هنری خلق می‌کنید.❤️

دیدگاه ها غیر فعال هستند.